Afspraak maken en afmelden

Home / Afspraak maken en afmelden

Afspraak maken en afmelden

U kunt zowel TELEFONISCH als via MAIL afspraken maken of afmelden:

Wij proberen onze bereikbaarheid te vergroten door niet alleen telefonisch bereikbaar te zijn, maar ook dezelfde dag te reageren op uw MAIL.
Op werkdagen zijn wij vanaf 09:00 uur telefonisch bereikbaar gedurende onze openingsuren.

Afspraakherinnering:

Indien u dat wenst ontvangt u als extra service drie werkdagen voor uw afspraak een herinnering van ons:

  • Via MAIL (u kunt hierop een reply geven als u verhinderd bent)
  • of via SMS (een reply hierop om af te zeggen komt niet bij ons aan. Bel of mail ons s.v.p.)

Door deze herinnering is het voor u eenvoudiger om indien dat nodig is tijdig (tenminste 2 werkdagen tevoren) uw afspraak af te melden.
U bent overigens te allen tijde zelf verantwoordelijk voor afspraken die u bij ons maakt. Een volle mailbox of nieuw nummer komt meer dan eens voor!
Zet uw afspraak dus zo snel mogelijk in uw agenda en wacht niet alleen af of u een herinnering ontvangt!!

Tenminste 2 werkdagen van tevoren telefonisch of via Email een afspraak afmelden:

Indien u uw afspraak wilt afmelden, dan verzoeken wij u ons dit tenminste 2 werkdagen van te voren te laten weten.
U stelt ons daarmee in de gelegenheid de voor u gereserveerde tijd voor iemand anders te gebruiken.
Indien u door omstandigheden uw afspraak niet eerder kunt afmelden, dan heeft u op werkdagen de mogelijkheid om uw afspraak 24 uur van tevoren kosteloos af te melden. Uw afspraak voor bijvoorbeeld maandagochtend om 09:00 uur kunt u dus nog tot vrijdagochtend 09:00 uur kosteloos afmelden.

Te laat afgemelde afspraken worden in rekening gebracht:

We zijn allemaal mens en kunnen eens een keer een afspraak vergeten, of te laat afmelden. De eerste keer dat dit u overkomt is de pech voor ons en ontvangt u geen rekening.
Bij eventuele volgende keren dat dit gebeurt zijn wij helaas genoodzaakt u een nota te sturen ten bedrage van de voor u ingeplande en voorgenomen controle/behandeling. Op de nota staat dan de NZA-code C90 Niet nagekomen afspraak. Deze wordt niet door uw verzekering vergoed.

Maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 uur en 12:00 uur (036 – 540 4160)

Wij zijn op werkdagen van 09:00 uur tot 12:00 uur telefonisch bereikbaar om afspraken te maken of af te zeggen.
Ook kunt u ons gedurende deze tijden bellen wanneer u een probleem heeft. Indien u gedurende deze tijden belt is de kans het grootst dat wij u nog dezelfde dag kunnen helpen.
Mochten wij ’s ochtends de telefoon niet kunnen beantwoorden wanneer u belt, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug indien uw nummer niet onderdrukt is.

Telefonische bereikbaarheid maandag t/m vrijdag na 12:00 uur:

Om 12:00 uur zetten wij het antwoordapparaat aan en gaan wij lunchen.
Tijdens de lunch zijn wij alleen voor spoedgevallen bereikbaar op ons mobiele spoednummer (06-17 65 43 48)
Vanaf 13:15 uur zijn wij tijdens onze openingsuren weer telefonisch (036-540 4160) bereikbaar.

Bereikbaarheid via MAIL maandag t/m vrijdag en zondag:

Naast telefonische bereikbaarheid proberen wij ook zoveel mogelijk via mail bereikbaar te zijn. Hierdoor bent u ook beter in staat om een afspraak tijdig af te melden:

  • Op werkdagen kijken wij tijdens onze openingsuren regelmatig of er nieuwe mails zijn en reageren hier dan op.
  • Na onze openingstijden kijken wij ’s avonds rond 22:00 uur nog een keer of er berichten zijn binnen gekomen en reageren dan hierop.
  • Op zondag kijken wij nog rond 22:00 uur of er berichten zijn binnen gekomen en reageren hierop.
  • Indien wij afwezig zijn wegens vakantie, dan kijken wij in ieder geval op de laatste dag van onze vakantie of er berichten zijn binnen gekomen en reageren daar dan op.